نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
آلكسی سانچز؛ جایگزینِ شكست پروژه «یووه - رئال مادرید»

آلكسی سانچز؛ جایگزینِ شكست پروژه «یووه - رئال مادرید»

خبرِ برنامه فوتبال ایتالیای شبكه 4 انگلستان در خصوص جدیدترین گزینه سرشناس انتقال به یووه، نام آلكسی سانچز مهاجم باشگاه فوتبال آرسنال انگلستان را نشان می‌دهد.

 

این روزها در بازار مكاره نقل و انتقالات اخبار متناقض و رنگارنگی منتشر می‌شود. یك روز بازیكنی به تیم رقیب می‌پیوندد و روزی دیگر عجیب ‌ترین نقل و انتقالات حادث می‌شوند. طبق همین اصل فرامنطقی، برنامه فوتبال ایتالیای شبكه 4 انگلستان در خبری مدعی شده كه مسئولان باشگاه یوونتوس نیم‌نگاهی نیز به جذب آلكسی سانچز گلزن توپچی‌های لندن دارند.

 

سانچزِ شیلیایی كه تا تابستان سال آینده (2018) با آرسنالی‌ها قرارداد دارد چندان بی‌میل نیست در صورت رسیدن پیشنهادی وسوسه كننده پس از دو فصل لندن را به مقصدی تازه ترك كند. او كه در سال 2014 با قراردادی بالغ بر 35 میلیون یورو از اسپانیا و باشگاه بارسلونا به انگلستان نقل مكان كرد در مدت دو سال حضورش در این كشور بیش از 90 بار با پیراهن قرمزهای پایتخت‌نشین به میدان رفته و 41 گل نیز به ثمر رسانده است.

 

به گفته شبكه 4، فرناندو فلیچه‌ویچ مدیربرنامه‌ این راست‌پای سریع، تكنیكی و خلاق تاكنون دیدارهایی با نمایندگان باشگاه‌های منچسترسیتی و بایرن‌مونیخ نیز داشته و یووه سومین باشگاه بزرگی است كه شانس خود را برای راضی كردن این بازیكن امتحان می‌كند.

 

این خبر در ادامه، شكست احتمالی مذاكرات میان یووه و رئال مادرید را اصلی‌ترین محرك برای استارت رسمی این مذاكره عنوان كرده و در ادامه نوشته است: الكسیس تمامی ویژگی‌های یك هافبك هجومی و یك مهاجم بال را دارد و می‌تواند پست سر دیبالا و مانژوكیچ گزینه‌ای ایده‌آل و تركیبی ترسناك را برای حریفان بسازد.

 

یكی از بزرگترین نگرانی‌های یووه در انجام احتمالی این انتقال دستمزد 9 میلیون یورویی او در سال است كه به گفته شبكه 4، رقمی دو برابر پاول پوگبا ستاره فرانسوی یووه محسوب می‌شود.

 

اما در عین وجودِ گیرهای اینچنینی، این خبر با اشاره به آشنایی سانچز به فوتبال ایتالیا و علاقه او به حضور مجدد در این كشور، امیدی قابل توجه در پیوستن او به یووه زنده می كند.

 

مهاجم تیم ملی شیلی تاكنون در باشگاه‌های كوبره‌لوآ، اودینه‌زه، كولو كولو، ریورپلاته، بارسلونا و آرسنال بازی كرده و یكی از بازیكنان محبوب فوتبال در كشورش محسوب می‌شود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: